Esquema 2.2

Esquema 2.2
Esquema en curs (E2.2)
Actualitzacions

viernes, 10 de enero de 2014

Sobre els esquemes/temes a tractar (Fase 1)

La idea inicial era fer un sol esquema, basat en les dues preguntes que previsiblement seran les escollides.

Més tard, però, vaig pensar que seria enriquidor fer diversos esquemes:

E1- Plantejar si s'està a favor de que es realitzi la consulta en sí
Postura sobre la independència:
E2.1- Preguntes anunciades («Vol que Catalunya sigui un Estat?» i «En cas de resposta afirmativa, vol que aquest Estat sigui un Estat independent?»)
E2.2- Pregunta alternativa 1, incloent totes les opcions de cop ("Què vols?")
E2.3- Pregunta alternativa 2, amb una sola pregunta i segona ronda ("Vols la independència, sí o no?", i en el cas del "no": "preferèixes federalisme o ...?")
E2.4- Una meta-consulta, "Quina vols que sigui la pregunta?", comparant les opcions anteriors
E3- (En dubte) Consultes específiques per cada aspecte: qui ha de convocar la consulta, quan, com...

Sóc conscient de que la feina es multiplicarà, però crec que és molt positiu tractar el tema de forma més global, complint també l'objectiu d'experimentar amb diversos tipus d'esquemes en arbre, tipus de preguntes...

En breu, i paral·lelament, obriré els debats concrets de cada esquema.

Què en penseu de tot plegat?

______________________________________________________
Editat a dia 14/02/2014:

Segons una opinió rebuda, l'explicació sobre els diferents esquemes no s'entenia prou. A sota, el text anterior.

1- Plantejar si s'està a favor de la consulta en sí
2- Fer un esquema de la consulta amb les preguntes anunciades
3- Fer el mateix esquema amb una sola pregunta alternativa i segona ronda ("Vols la independència, sí o no?", i en el cas del "no": "preferèixes federalisme o ...?")
4- Pregunta alternativa 2 incloent totes les opcions de cop ("Què vols?")
5- Una meta-consulta, "Quina vols que sigui la pregunta?", comparant les opcions anteriors
6- (En dubte) Consultes específiques per cada aspecte: qui ha de convocar la consulta, quan, com...

No hay comentarios:

Publicar un comentario